Niki babája Merse már rég anyukája kezéből szemléli a világot, mikor én még csak a pocakfotókat osztom meg veletek. :)

Világ életemben szerettem emberekkel foglalkozni és emberek között lenni, szerencsére eddig minden munkahelyemen közvetve vagy közvetlenül alkalmam volt ezt tenni, de mi tagadás a fotózásban találtam meg száz százalékig azt, amire mostanában minden önmegvalósítást vállaló ember vágyik, azaz a munkám a hobbim, a hobbim a munkám. Tudom, rettentően elcsépelt szlogen, de IGAZ, csupa nagybetűvel!  Nikiék fotózása egy ilyen eklatáns példa az előbb említettekre. Mióta fotózom úgy érzem a kezdeti stressz egyre jobban csökken bennem. Már rutint is gyűjtöttem és úgy érzem a közös hangot is hamar megtalálom a megrendelővel, talán ez volt az, amitől legkevésbé féltem. :) Ennek ellenére nagyon örülök, amikor olyan családba csöppenek, ahol nyíltak és jó kedélyűek annak tagjai. Niki és Andris fotózása felért egy kisebb komikai előadással a szó legszerethetőbb értelmében! Két ilyen felhőtlen és vidám emberrel rég találkoztam! Bátran állíthatom kicsi Merse nagyon jó helyre érkezett, mosolyban és derűben nem lesz hiány!

Névtelen-1.jpg

DSC08110ff.jpg

DSC08178.jpg

DSC08274ff.jpg

DSC08247.jpg

DSC08191ff.jpg

DSC08260.jpg

Szerző: mosolyország  2014.02.03. 21:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyorszagfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr785797197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása