Noel baba már két hete a világon van, mikor édesanyja képei felkerülnek a blogra. Hiába, rémesen el vagyok maradva a feltöltésekkel és nem is ígérek gyors változást ebben, mert párszor már megtettem és semmi sem változott! :) 

Melinda és Olivér első babájukat várták és ezt szerettük volna megörökíteni számukra. Olivért, a férjet, mióta az eszemet tudom ismerem és szeretem. Többek között emiatt is nagyon hálás vagyok, hogy megkértek a képek elkészítésére. Ezáltal kicsit én is részese lettem ennek a boldog várakozásnak egy számukra még teljesen ismeretlen de annál csodálatosabb időszak küszöbének átlépése előtt. Melinda törékeny nőből egy törékeny ám annál sugárzóbb kismamává vált, aki a lehető legtermészetesebben élte meg a babavárást. Semmi manír vagy túlbuzgóság, mintha nem is először csinálta volna, nagyon felnézek rá! 

DSC08791.jpg

DSC08916.jpg

DSC08805.jpg

Névtelen-1.jpg

DSC08788.jpg

DSC08861.jpg

DSC08840.jpg

Szerző: mosolyország  2014.04.23. 14:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyorszagfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr766072077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása